Nem ismertem és ma sem ismerem úgy Dopeman munkásságát, hogy megalapozott véleményt nyilvánítsak, maga a műfaj sem áll közel hozzám. Annak a kevésnek az alapján, amit megismertem, úgy látom máshová pozícionáljuk magunkat – válaszolta hosszú írásos válaszában Nagy Elek a 444 kérdésére a nők bántalmazásáról és a drogozásról rappelő előadóról. A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) és egyben a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) elnöke azután, hogy azt megelőzően lényegében önéletrajzzal vegyített önvallomásban közölte: „A digitális polgári körök létrehozása számomra azért is vonzó, mert nem pártpolitikai, hanem értékalapon szerveződik és rendkívül aktuális gazdasági és társadalmi élethelyzetre keres válaszokat.”
Az iparkamarák vezetője hangsúlyozta, hogy a saját értékrendjét sohasem rejtette véka alá, de ő nem kereste a lehetőséget, hogy tagja legyen a Digitális Polgári Körök egyikének, se elfogadta a felkérést, hogy lépjen be az elsőszámúba. Írt arról, hogy ő erdélyi származású üzletember, beszélt a magyarságáról, saját református és felesége katolikus vallásáról, meg arról, hogy a felkérésnek „magánemberként” tett eleget, és szerinte az életben vitt egyéb szerepeit is szét tudta választani egymástól. Dopemanról két pontban fejtette ki a véleményét:
1. Itt is érvényes a magyar közmondás: „Egy fecske nem csinál nyarat”, tehát érdemes a helyén kezelni az „ügyet”.
2. Az elmúlt időszak több olyan eseménye, ahol az előadók a nagy felháborodást kiváltó produkciójuk kapcsán a művészi szabadságra hivatkoztak felveti azt a kérdést is, hogy van-e határa a művészi szabadságnak? Mióta Déry Tibor megírta a G.A. úr X-ben című regényét, tudjuk, hogy a korlátok nélküli szabadság anarchiába torkollik. Jó száz éve, mikor Réthy László megjelentette Lőwy Árpád néven a trágár szavakkal tarkított verseit, azzal a felkiáltással, hogy ezek a szavak a magyar nyelv szerves részét képezik, óriási felháborodás övezte, de még a vájtfülűek is élvezettel olvasták. Mára ezek a versek megszelídültek, néhány belőlük valódi gyöngyszem maradt. Mégis érdemes lenne elgondolkodni, hogy ma hol a művészi szabadság határa?”
Nagy Elek azután osztotta meg mindezt, hogy Orbán Viktor miniszterelnök „közkívánatra” hivatkozva közzétette Dopemannel közös fotóját, ezzel büszkén vállalva a nőverésről és kiskorúak szexuális megrontásáról obszcén szövegekkel rappelő fideszes megmondóember barátságát.
Közkívánatra közzétette Dopemannel közös fotóját Orbán ViktorOrbán Viktor titkára jutatta be Dopemant az egyes számú Digitális Polgári KörbeAmint a csütörtöki kormányinfóról mi is megírtuk, Vitályos Eszter kormányszóvivő és és Gulyás Gergely, a Miniszterelnökséget vezető miniszter láthatóan nem tudott mit kezdeni a durva dalszövegekre vonatkozó kérdésekkel, arra hivatkoztak, hogy nem ismerik azokat és az Orbánnal közös fotót sem látták. Azóta ez is megtörténhetett.
Vitályos Eszter nem ismeri Dopemannek a strici visszatér című dalát, de várja a bántalmazott nőketGulyás Gergely nem látta azt a képet, amelyen Orbán Viktor Dopemannel feszít a KarmelitábanDopeman közölte, ő gengszterrapper, nem rózsalovag, és soha nem árult zsákbamacskát