A One Magyarország lezárja márkanagyköveti együttműködését Majkával – közölte egy csütörtöki tájékoztatásában a telekommunikációs vállalat.
Mint a Kreatívnak elküldött közleményükben írták, az üzleti döntés hátterében az énekes-előadóművész Campus Fesztiválon bemutatott erőszakos színpadi produkciója, valamint az elmúlt időszakban tett közéleti megnyilvánulásai állnak. „Mindezek ellentétesek a 4iG Csoport alapértékeivel és szerződésben megfogalmazott elvárásaival, valamint éles ellentétben állnak a One márka által képviselt értékekkel” – hangoztatta a NER-közeli IT-óriás, a 4iG többségi tulajdonában lévő cég.
A Magyar Nemzet azzal támadta az OTP-t, a Hellt és a One-t, hogy szponzorálják Majkát, ketten már cáfoltákE szerint a One elkötelezett a politikai és világnézeti semlegesség, valamint a társadalmi sokszínűség tiszteletben tartása mellett, ám fontosnak tartják, hogy a márkát olyan személyek képviseljék, akik tiszteletben tartják a társadalom minden tagját, kortól, nemtől, vallási vagy politikai hovatartozástól függetlenül. Egy országos, 4 millió ügyféllel rendelkező vállalat felelőssége, hogy távol tartsa magát mindennemű politikai megnyilvánulástól, és elutasítson minden a társadalmat megosztó, erőszakos vagy erőszakra buzdító szélsőséges magatartást, amelyek semmilyen módon nem egyeztethetők össze a társaság szellemiségével – zárják a közleményt.
Majka: Ide lőjetek!