Az elmúlt pár hétben Magyarország utcai plakáthelyeit, illetve az internetet is ellepték a Nemzeti Ellenállás Mozgalom Magyar Pétert támadó hirdetései. A Facebookon, illetve YouTube-on zajló kampány költségeit a Telex a Google, illetve a Meta hirdetési adattára alapján ellenőrizte, és megállapította: az elmúlt hetekben bő 40-40 millió forintot költött a két platformon az Ellenállás Mozgalom Non-Profit Kft. ezekre a hirdetésekre.
A portál kiemeli, ez főleg YouTube-on számít kiemelkedőnek a politikai-közéleti témájú reklámok között, ugyanis
ha megnézzük a Google Ad Transparency Center adatait, azt látni, hogy a szervezet ezzel az utóbbi 30 nap legtöbb pénzt költő politikai hirdetője az egész EU-ban.
Egyébként az európai top10 felét magyar szereplők teszik ki, a legnagyobb hirdetők között ott van a Fidesz, a Mediaworks, a Miniszterelnöki Kabinetiroda és a Szuverenitásvédelmi Hivatal is.
Az elmúlt 30 napban messze Magyarország volt a politikai Youtube-hirdetésre legtöbbet költő ország az EU-ban,
az összesített 202 ezer eurós számla nagyjából megegyezik a második (Németország, 106 ezer euró), a harmadik (Románia, 39,5 ezer), a negyedik (Olaszország, 34,5 ezer), és az ötödik (Belgium, 22,6 ezer) helyezett költéseinek összegével.
Magyar Péter, a Tisza Párt elnöke a hétvégén azt írta, egy nap alatt 100 millió forintot költöttek kormányközeli körök a lejárató kampányra. Mivel az óriásplakátokért kifizetett összeg nem publikus, ezt a Telex nem tudta ellenőrizni.
Mémkampányt indítanak Magyar Péter ellen, a legjobbakat plakátra is kiteszikUkrán zászlót hamisított Magyar Péter kezébe a megafonos Bohár Dániel