Technikai hiba miatt tévesen küldtek ki e-mailben a Wizz Air ügyfelei számára egy járat késéséről szóló tájékoztatást. A légitársaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet hagyják figyelmen kívül – írta hétfő délután lapunkhoz is eljuttatott közleményében a Wizz Air.
A légitársaság hozzátette, hogy azon utasokat, akik a napokban repülnek a légitársasággal, a Wizz Air ügyfélszolgálata kiemelt figyelemmel tájékoztatja, ők külön értesítést kaptak, illetve kapnak a járataikkal kapcsolatban.
„A Wizz Air ügyfelei emellett a légitársaság weboldalán, a Flight status menüpont alatt, illetve a Wizz Air applikációjában is követni tudják a járatukkal kapcsolatos legfrissebb információkat a kiindulási pont és a célállomás megadásával” – hangsúlyozta a légitársaság. A Wizz Air a hibáért és az esetlegesen okozott kellemetlenségért elnézést kér.