A magyar kormány Facebook-oldalát is megelőzve, október 25-én egyetlen nap alatt 403 ezer forintot költött a Magyar Pétert lejárató posztok reklámozására az Aktuális Facebook-oldal – írja a Telex a Meta Ad Library adataira hivatkozva. Ez a pénz 13 hirdetésre ment el, tehát egy-egy posztot többször is meghirdettek.
A csaknem két éve „alvó”, az ellenzék aktuális vezérének lejáratására épülő kormánypárti oldal ismét elkezdett nagy összegeket költeni, aminél a jelzett napon egyedül Orbán Viktor hivatalos Facebook-oldala költött többet ennél, 32 hirdetésre összesen 2,1 milliót. Az Aktuális a maga 400 ezres költésével megelőzte viszont a kormány Facebook-oldalát, ahol azon a napon 393 ezer forintot fordítottak hirdetésre.
634 millió forint támogatást kapott Filep "A Kopasz Oszt" Dávid egyszemélyes cégeA cikk megemlíti, hogy az Aktuális mögött az ismert fideszes, megafonos influenszer, Filep Dávid (A Kopasz oszt) egyszemélyes kommunikációs cége állt. Ő mondhatta el egyedül megafonos társai közül, hogy Orbán Viktor követi őt az Instagramon. Feltehetően nem véletlen a lejáratás beindítása akkor, amikor több közvélemény-kutatás szerint is a Magyar Péter vezette Tisza Párt utolérte, őt, egyes felmérések szerint már meg is előzte a Fideszt. Az Aktuális a 2022-es választási kampányban több mint 450 millió forintért hirdetett a Facebookon és a YouTube-on Gyurcsány-show-ra és a Demokratikus Koalíció elnökét célzó többi videóra.
Bejátsszák az M1 lejárató anyagaitIsmét lejárató plakátkampányba kezdett a CÖFKegyetlen fideszes lejárató kampányokról szervez filmvetítést Hadházy Ákos az MTVA-hoz