Reagált a Wizz Air arra, hogy a fővárosi kormányhivatal az utóbbi napokban tapasztalt jelentős járatkésesek miatt hivatalból hatósági ellenőrzést indított a légitársasággal szemben.
A Wizz Air lapunkhoz is eljuttatott nyilatkozatában leszögezte, hogy amennyiben valamely járata késik, vagy járatot törölni kényszerül, minden esetben tájékoztatja az utasokat a foglalásnál megadott e-mail címen és SMS-ben arról, mi történik a járatukkal. Szintén tudatja velük, milyen módon foglalhatnák át utazásukat másik járatra, vagy igényelhetik vissza a teljes jegyárat, illetve annak 120 százalékos megtérítését WIZZ-pontokban.
Hatósági ellenőrzést indított négy légitársaság ellen a késések miatt a kormányhivatal„Azok esetében azonban, akik nem közvetlenül a Wizz Air applikációján vagy a légitársaság weboldalán vásárolták meg a repülőjegyüket, hanem utazási irodán vagy online közvetítőn keresztül, közvetlen elérhetőség hiányában a foglalást intéző irodának küldi meg a légitársaság ezeket az információkat. Így ezek az utasok – attól függetlenül, hogy a Wizz Air eleget tesz tájékoztatási kötelezettségeinek – lehetséges, hogy nem, vagy csak késve kapnak tájékoztatást” – szögezte le a légitársaság. Egyben hozzátette, mindenben segíti Budapest Főváros Kormányhivatalának munkáját az eljárás sikeres lefolytatása érdekében.
A kormányhivatal hatósági ellenőrzése a Wizz Air mellett a Ryanair, a SunExpress és a Eurowings légitársaságot is érinti.
Egyre több a panasz, a Wizz Air elnézést kért az utasok pénzének elnyeléséért