Újabb nemzetközi sikert ért el a Lounge Group, méghozzá Ázsia egyik vezető kreatív fesztiválján, a Mad Stars awards-on. A Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt.-nek (Hungarian Motorsport and Green Mobility Development Agency) készített “Nem vagy egyedül az utakon!” közlekedésbiztonsági kampány elsősorban a balesetek számának radikális csökkenése érdekében indult, de célja volt a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és közlekedési kultúra javítása is.
Magyarországon naponta sok közúti baleset történik. A legtöbbjük azonban könnyen elkerülhető lenne, ha jobban odafigyelnénk a környezetünkre, hiszen nem vagyunk egyedül az utakon. A Lounge Group ezért döntött úgy, hogy a négy reklámfilm túlzó példákkal állít ferde tükröt a magyar közlekedésben résztvevőknek, és hívja fel a figyelmet a biztonságos közlekedésre. Olyan példákat hoztak, amelyek a mindennapjaink szerves részeit képzik, mint például a túl hangos zenehallgatás, az autóban evés, a rollerek felelőtlen használata vagy éppen a vasúti átjáróknál való tétovázás.