Erősen megkérdőjelezi az eddig fennen hirdetett keresztényi családmodell szerinti életvitel hitelességét a tetoválásait újabban matyó hímzéses, népieskedő öltözékkel elfedő Tóth Gabriella, aki hipp-hopp bejelentette: elhagyja férjét, mert talált egy másik palit. Amihez az égadta világon senkinek semmi köze. Mondjuk egy kicsit árnyalja a képet, hogy az énekesnő évekig a kormányzat egyik közpénzből életben tartott internetes felületén osztotta meg gondolatait a családról, a hitről, az apai és anyai szerepek szerinte helyes voltáról. Ami hogy hogy nem, de pont egybe esett a kormányzat szerint is helyes és elvárható hagyományos, konzervatív értékekkel. Hát ezt a nagy idillt tette múlt időbe nagyon is váratlanul az énekesnő. Ami sajnos arra enged következtetni, hogy Tóth Gabriella csak haknizott a hittel, a családdal, még a végén az is kiderül, nem is fideszes. De ez is magánügy.
Története rávilágít arra, hogy a pártban bizony sokan lehetnek, akik kettős életet élnek, és egészen mást mondanak, mint amit valójában tesznek, amit aztán vagy egy jachtos adriai szexparti, vagy egy ereszcsatorna keretez. Az énekesnő önként és dalolva vállalta a ráosztott szerepet, erősítette a narratívát, miként kell élnie a magyarnak, amit a párt államilag finanszírozott erdélyi koncertsorozattal, az állami bulvártévén állandó szereplési lehetőséggel honorált.
Mivel azonban a nagy észosztás némi hitelességi deficittel küzd, most szívesen olvasna az ember egy bejegyzést a korábbi felületen arról, hogy elnézést kér az általa megtévesztett konzervatív közösségtől, egyúttal a művésznő beismeri, hogy hamisan énekelt, mert mégsem olyan rossz a liberális fertő. Erre egyelőre nem sok esély mutatkozik, mert amint az a válási közleményben szerepel, arra kéri a sajtó képviselőit, hogy tartsák tiszteletben a magánéletét, ne zavarják a család elhagyását firtató kérdésekkel. Pedig aki az esküvőjére, a keresztelőre, meg a házavatóra is meghívta a Blikket, tudhatná, az a válóperén is ott lesz.