Teljesen természetes a BKV szerint, hogy a 225 milliárd forintért, cirka 5 és fél év alatt felújított M3-as metró vonalán felléphetnek zavarok és utánállítási feladatok - erről a NER-közeli Világgazdaság írt.
A lap szerint többször is jelezték olvasóik, hogy az utóbbi hetekben a liftek olykor nem működnek, ezért megkeresték a BKV-t, ahonnan azt a választ kapták, hogy nincs ebben semmi meglepő, hiszen a leggondosabb tesztelési, ellenőrzési, átvételi munkákat követően is felléphetnek még kisebb zavarok, utánállítási feladatok. Egyébként meg a jelentkező problémákról zömmel az utasok tehetnek. Egészen pontosan úgy fogalmaztak:
„A BKV Zrt. karbantartó személyzete ilyenkor azonnal megteszi a szükséges intézkedéseket az esetleges hibák mielőbbi elhárítására, amelyek az esetek döntő többségében az utazóközönség nem megfelelő utazási kultúrájából adódnak.”
Mindazonáltal a vállalat megjegyezte azt is, hogy mivel a felvonók még garanciális időszakban vannak, a garanciális jellegű hibák kijavítása a felújítást végző vállalkozó feladata. Arra a kérdésre, hogy eddig pontosan hány alkalommal és milyen hosszú ideig nem használhatták az utasok a lifteket, a BKV nem adott pontos választ, azt közölték, hogy „a hibajavítás a legtöbb esetben jellemzően perceket vesz igénybe, azonban előfordulhat hosszabb időtartamú javítás is a hiba jellegéből adódóan”.