Jelentősen és tartósan csökkenti a kínálatában található legnépszerűbb sajtok árát hétfőtől a Lidl – közölte a Világgazdasággal Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs cégvezetője.
Az intézkedésnek köszönhetően a sajtok ára kiszereléstől és típustól függően akár 25 százalékkal csökken.
A saját márkás 250 grammos Pilos edámi darabolt sajt 25 százalékkal kerül majd kevesebbe, és a jelenlegi 999 forintos ár helyett hétfőtől 749 forintba kerül,
Az egykilogrammos kiszerelésű Pilos trappista sajt 23 százalékkal (900 forinttal) lesz olcsóbb, a jelenlegi 3890 forint helyett 2990 forintba fog kerülni,
A 700 grammos Pilos trappista sajt 21 százalékkal (800 forinttal) kerül majd kevesebbe, így 2599 forint lesz.
A laktózmentes 700 grammos kiszerelésű Pilos trappista sajt esetében az árcsökkenés mértéke szintén 21 százalékos, hétfőtől 2999 forintért lesz elérhető az áruházakban.
A lap a Lidl sajtárcsökkentésével kapcsolatban emlékeztet arra, hogy az Aldi Magyarország március 1-jén szintén bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Kiderült azonban, hogy a CBA is így járt el, csak „ők nem verték nagydobra”. Fodor Attila, a cég kommunikációs igazgatója arról tájékoztatta a lapot, hogy 20 százalékot meghaladó mértékű árcsökkentést hajtottak végre a trappista sajtoknál március 1-jétől. Szintén Fodor Attila tájékoztatta a lapot pénteken arról, hogy néhány napon belül körülbelül 5 százalékkal csökkentik a száraztészta árát (miután a Gyermelyi a múlt héten hasonló arányban mérsékelte a száraztészta átadói árát). Így a lap szerint várható, hogy a többi üzletlánc is beszáll a vásárlókért folytatott „árháborúba”.