Esővízben úszott kedden délelőtt a 4-es metró Kálvin téri megállója, a mennyezetről lecsöpögő víz a lámpatesteken végig folyva a peron szélére hullott, ami a Magyar Hang beszámolója szerint így bő 30 méteren balesetveszélyessé, sőt, lényegében életveszélyessé tette a közlekedést.
A lap szerint az utasokat mindössze két, hanyagul lerakott kordonelem figyelmeztette arra, hogy érdemes a lábuk elé nézni. Az állomás egyik, névtelenséget kérő munkatársa közölte a megnyugtató információt, miszerint a beázás rendszeres, és nem csak itt. „A fiúk néha jönnek, és leeresztik a vizet, de sokszor annyira beázunk, hogy a víz túlfolyik a vályún is” - ismertette.
A Magyar Hang videót is közzétett a nem túl áldásos jelenségről, emellett megkereste az ügyben a BKV sajtóosztályát azzal, hogy mi okozza a beázást, mikor háríthatják el a hibát és mindez mennyibe kerülne, választ azonban egyelőre nem kaptak. Pedig idejük lett volna rendbetenni: az Index már 2014 szeptemberében, vagyis a nyitás után mindössze öt hónappal jelezte, hogy beázik a Kálvin téri állomás, pontosan ugyanezen a szakaszon.
Emlékeztetőül, a 4-es metróra annak idején 452 milliárd forintot sikerült elkölteni úgy, hogy nem is készült el a teljes - korábban a Madárhegy térsége és a Bosnyák tér felé megépíteni szándékozott - vonalon, viszont 332 milliárddal többe került, mint amennyit az 1996-os megvalósíthatósági tanulmány előirányzott.