Az óránkénti késésről szóló sms-eken kívül megfelelő tájékoztatás nélkül egyszerűen magára hagyta a péntek esti Párizs–Budapest járata utasait a Wizz Air. Az egyik utas, aki egy orvosi konferenciáról tartott hazafelé, a Blikknek mesélte el, hogy az elején még minden rendben lévőnek tűnt, este 8 órakor szálltak volna fel, de fél öt körül a repülőtér, az Orly felé menet kapott egy sms-t, hogy egy órával később indul.
Ettől függetlenül a többiekkel együtt bejelentkezett, ami után viszont óránként elkezdtek jönni az üzenetek arról, hogy a budapesti járat még egy-egy órát késik majd. Este 8 óra után a repülőgép eltűnt az információs táblákról, csak az sms-eket kapták meg arról, hogy 21:20-kor , aztán 22:13-kor fognak indulni. Más tájékoztatás, esetleg Wizz Air-munkatárs vagy pult nem volt, végül fél kilenc körül egy takarítónő szánta meg őket és kísérte oda egy monitorhoz, amelyen világosan kiderült, hogy a járatot törölték. Még másfél órának kellett eltelnie, amíg a Wizz Air is rájött, hogy értesítenie kellene az utasait a járattörlésről. Ezt a légitártsaság egy 22:07-kor befutó sms-ben tette meg, 23 órakor pedig az Orly munkatársai szóltak az utasoknak, hogy markolják fel a bőröndjeiket, el kell hagyniuk a repülőteret.
Bár az egyik sms-ben az is szerepelt, hogy lehet átfoglalni vagy töröltetni az utat 120 százalékos visszatérítés fejében, bejelentkezés után egyikre sem volt lehetőség. A másnapi Párizs–Budapest járatra minden hely elkelt, a Blikk által megszólaltatott utasnak az volt a szerencséje, hogyí az orvosi konferencia szervezői szobát foglaltak neki még egy éjszakára abban a hotelben, ahol addig lakott. A hazafelé tartó útra a családja foglalt neki egy szombat délutáni Wizz Air-járatot az észak-franciaországi Beauvais–Tillé repülőtérről.
Az utas gyanúja szerint a Wizz Airnek már órákkal korábban tudnia kellett, hogy az a járat nem fog felszállni az Orlyról, hiszen a Budapestről oda tartó gép is késett.