"Megítélésem szerint a magyar médiapiac kissé túlméretezett. Ennek is betudható, hogy állandó a fluktuáció az MTVA minden platformjánál (...) vezérigazgatói stratégiám egyik központi eleme, hogy igyekszünk minden posztra a lehető legjobb szakembereket felkérni és alkalmazni. Azt szeretném, hogy legyen egyfajta státusszimbólum a »közmédiánál« dolgozni" - jelentette ki a Fidesz propagandafelületeként szolgáló MTVA vezérigazgatója a kormánybarát Figyelő című hetilapnak nyilatkozva.
Papp Dániel szerint a szervezet fejlettségben most érte el a felnőttkort. Arról is beszámolt, állandóan megpróbálják őket politikai színtérre ráncigálni, de ő nem azt tartja feladatának, hogy ott szereplők legyenek. "Mégiscsak a »közmédiáról« van szó, amely pártoktól független, objektív" - fogalmazott. A 130 milliárdos éves büdzsét pedig nem tartja eltúlzottnak, mivel ezt a forrást azokra a feladatokra kapják, melyeket törvényi kötelességük ellátni. Beszélt arról is, hogy az M1 szerinte egy népszerű, nézett és trendteremtő hírcsatornává vált, természetesnek tartja, hogy támadások kereszttüzébe került.
Papp Dániel szerint érdemes alaposan megvizsgálni az egyébként etalonként hivatkozott angolszász világban manapság készülő interjúkat. Ezekben azt látni, hogy egyes műsorvezetők meglehetősen elfogultak, egyoldalú forrásból tájékozódnak és ezek alapján kérdezik interjúalanyaikat.
Megemlítette azt is, hogy a szülők biztosak lehetnek abban, hogy ha gyerekük az M2-es mesecsatornát nézi, akkor nem fog találkozni semmilyen "deviáns magatartásformával".