Magyar Nemzeti Bank;kampánykommunikáció;

- Ismét a volt Origo-tulajdonos nyert az MNB kommunikációs tenderén

A már megkötött szerződés alapján hárommilliárd forintot kampányolhatnak el a jegybank programjainak népszerűsítésére.

A Frank Digital Kommunikációs Tanácsadó és Szolgáltató Kft. nyerte a Magyar Nemzeti Bank (MNB) 3 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs közbeszerzését – derült ki az uniós közbeszerzési közlönyből

A nyertes cég feladata lesz egybek mellett az MNB „Növekedési Hitelprogram Hajrá!”, az „Azonnali Fizetés szeptemberi kampány” kampánykommunikációja, ahogy népszerűsítenie kell „a Minősített Fogyasztóbarát termékek brandjét”, valamint a jegybank pénzügyi tudatosságnövelési programját is. A céggel október 4-én kötöttek szerződést.

 A Napi.hu a Céginfo adatai nyomán azt írja, a nyertes cég a Dry Delta Kft.-n keresztül Száraz István volt Vs.hu és Origo-tulajdonos kezében van. Emlékeztettek, a lapok mögött álló cég előbb Matolcsy György fiához, Matolcsy Ádámhoz került, majd a Fidesz-közeli KESMA alapítványhoz.

A hvg.hu szerint Száraz István cége nem először szerepel sikeresen az MNB tenderein. Megnyerték tavaly ősszel a 2020-2021-es időszakra kiírt kétmilliárdos közbeszerzési pályázatot, illetve előtte a 2019. október 7. és 2020. december 31. közötti időszakra írhatott alá egy nettó 1 milliárd 950 millió forintos keretszerződést a jegybankkal. 

Visszatáncoltak az autóipari cégek attól, hogy dolgozóikkal fizettessék ki az alkatrészhiány miatt elmaradt munkaórákat, de az ágazat problémái nem oldódtak meg.