;

Coca-Cola;Cristiano Ronaldo;

- Ronaldo egy negatív gesztusán dollármilliárdokat bukott a világ egyik legnagyobb cége

Pedig korábban saját magával népszerűsítette az üdítőt.

Noha korábban volt a Coca-Cola reklámarca, a keddi EB-sajtótájékoztatón Cristiano Ronaldo  eltolta maga elől a szponzorkólát, és emiatt a Coca-Cola piaci értéke mintegy négymilliárd dollárt zuhant - idézi a 444.hu a Guardiant.

„Agua” - kommentálta a gesztust lényegre törő, egy vizesflakont lengetve. „Coca-Cola” - tette hozzá fintorogva. Ennek hatására a Coca-Cola piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról 238 milliárd dollárra esett vissza.

Az üdítőgyártó vállalat csak annyival kommentálta a dolgot, hogy mindenkinek joga van azt inni, amit szeretne.

Erősödött a forint a főbb devizákhoz képest a nemzetközi bankközi devizapiacon szerda reggel.