A Wizz Air vasárnap esti London-Luton és Budapest közötti járatáról több utas is lemaradt annak ellenére, hogy állításuk szerint minimum két órával a járat indulása előtt kiértek a repülőtérre – számolt be róla az airportal.hu.
A pórul járt utasok azt mesélték a portálnak, hogy kevés volt az ügyintéző a londoni Luton repülőtéren a Wizz Air járatainak utasfelvételi pultjainál, így hatalmas sorok torlódtak fel, és nem kerültek sorra a check-in, illetve poggyászfeladó pultoknál.
Az utasok az alábbiakat mesélték el egy videóban:
A vasárnap este induló mintegy tíz Wizz Air-járat utasfelvételét a kiírás szerint húsz pultnál végezték, de a gyakorlatban mindössze négy ügyintéző dolgozott, ezért késték le sokan a járatukat.
Az utasok között többen voltak, akik messziről érkeztek a reptérre, vagy éppen hazaköltöztek volna, így nem rendelkeztek elérhető szálláshellyel, a környéken lévő hotelek pedig nincsenek nyitva.
Voltak, akik azt a tájékoztatást kapták, hogy visszafizetik nekik a repülőjegy árát, illetve pluszban még mintegy 20 brit fontot. Mások azt tudták meg, hogy a szerdai járattal el tudnak utazni Budapestre, ha aláírnak egy nyilatkozatot, miszerint lekésték a járatot, és 75 font pótdíjat fizetnek.
A pórul járt utasok között volt 7 hónapos várandós kismama és mozgáskorlátozott ember is.
Az aiportal.hu érdeklődésére a légitársaság a következő tájékoztatást küldte: