Coca-Cola;koronavírus;

- Reklámozás helyett a koronavírus elleni védekezést segíti a Coca-Cola

Több mint 120 millió dollárt adományoz a koronavírus elleni védekezésben résztvevőknek és a reklámra szánt összeget a munkatársai biztonságára fordítja a globális üdítőitalgyártó.

"Áprilistól szüneteltetjük a Coca-Cola és a többi márkánk kereskedelmi reklámtevékenységét, forrásainkat közösségeink és munkatársaink biztonságának és egészségének elősegítésére fordítjuk" – olvasható a Coca-Cola Facebook-oldalán. A hirdetési felületeiken és a közösségi oldalain itthon a Magyar Vöröskereszt üzeneteit jeleníti meg a korábban az elfogadást segítő plakátkampányt indító globális cég.

A bejegyzés szerint a cég "több mint 120 millió dollárt adományoz globálisan az érintett közösségeknek, hogy  ezzel is segítse a COVID-19 elleni védekezést. Azonnali támogatásunkkal védőfelszereléseket és innivalókat biztosítunk az egészségügyben dolgozóknak és élelmiszert juttatunk a kiszolgáltatott csoportoknak."

"Azért tesszük, mert hiszünk abban, hogy együtt segíthetünk!"

Ezt eddig még nem hallottuk arról, miért nem támogatja a kormány, hogy konkrét, de szükség szerint akárhányszor meghosszabbítható határidőre kapjon a kormány különleges felhatalmazást.