Jövő áprilistól egy ismert márkával kevesebb lesz a magyar távközlési piacon: megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márka ernyője alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait – írja a hwsw.hu.
A portál a cég elnök-vezérigazgatójától, Amanda Nelsontól tudta meg, hogy jövő áprilistól nem használja tovább a UPC márkanevet vezetékes szolgáltatásainál a Vodafone. Mint írják, a vállalat idén nyáron az Európai Unió illetékes szerveinek jóváhagyását követően szerezte meg a UPC Magyarország Kft-t egy több országot érintő nemzetközi üzlet részeként, vagyis a UPC brand az akvizíciót követően nem egészen egy éven belül eltűnik a magyar piacról.
A Liberty Global és a Vodafone Csoport közt kötött megállapodást tavaly májusban jelentették be a felek, a gigantikus értékű, 18,4 milliárd eurós üzlet részeként a brit multi tulajdonába kerülhetett az amerikai kábelcég német, román, cseh és magyar leányvállalata. A UPC márka beolvasztásával jövő áprilistól a szolgáltató által kínált összes vezetékes elérés (VoCaTV telefon, internet, digitális kábeltévé) Vodafone márkanéven lesz elérhető a UPC jelenlegi szolgáltatási körzeteiben.