Körbejárta az internetet az a Twitterre posztolt fénykép, amelyen az EasyJet Londonból Genfbe tartó járatának háttámla nélküli ülései látszanak. A Metro című azt írta, a fotót egy utas viccből küldte a barátjának, mondván ez a légitársaság még jobban igyekszik lehúzni az utasokat, mint a többi, hiszen már a kényelemért is fizetni kell. A beszámolója szerint végül ezen az ülésen nem utazott senki, mert beszállás befejeztével a nőt, akinek a valódi fapados székre szólt a jegye, átültették egy másik ülésre.
A légitársaság azt kérte, a vizsgálat végéig vegyék le a fotót, amire a posztoló nem volt hajlandó. A cég közleményében azt is írta, a biztonság a legfontosabb számukra és belinkelték a biztonsági oldalukat. Az EasyJet szóvivője szerint javításra váró üléseken nem lehet utazni.
Egy, a bejegyzéshez írt kommentből kiderül, nem ez volt az első ilyen eset; egy pénteken Lutonból Berlinbe tartó járaton is hiányzott két ülés háttámlája, de akkor, mivel a repülőgép teljesen tele volt, a személyzet fizetett néhány utasnak, hogy leszálljon.