"Most hajnalban fél óra késéssel 1:22-kor érkeztünk egy WizzAir járattal (W62498) Budapestre Dubajból. 15-20 perc várakozás után közölték hogy az összes utas feladott poggyásza Dubajban maradt. Mindenkitől egyesével jegyzőkönyvet vettek fel (fél 4-re értünk haza), hogy mikor kapjuk meg a csomagokat, arról semmilyen tájékoztatást nem kaptunk" - írta az Indexnek a portál egyik olvasója. A pórul járt utas hozzátette, Dubajban annyit mondtak, hogy kicsit késve fognak megérkezni Budapestre az időjárás miatt, de a feladott csomagokról senki egy szót nem mondott nekik sem ott, sem az út során. Most egy linket kaptak, ahol név és azonosító használatával majd megnézhetik, hol tart a dolog, illetve annyit mondtak, ha megérkeznek a csomagok, futárszolgálat viszi majd ki a megadott címre.
Az Index megkereste a Wizzairt, amely úgy reagált: "Az erős ellenszél miatt megnövekedett fogyasztás és a Budapestre előre jelzett hó miatt a Wizz Air W6 2498-as számú, Dubaiból Budapestre közlekedő járatának a szokásosnál több üzemanyaggal kellett elindulnia. Ezért, illetve a feladott poggyászok szokatlanul nagy mennyisége és tömege miatt néhány utas poggyászát felszállás előtt kirakodták, hogy a repülőgép a megengedett súlyhatáron belül maradjon. A légitársaság mindent megtesz, hogy a következő, január 29-i járattal minden hiányzó poggyászt eljuttasson az érintett utasokhoz."
A portál emlékeztet, tavaly szeptemberben ugyanez megtörtént a Wizzair utasaival, ugyanezen a járaton. Akkor is a rossz időjárási körülmények miatt kellett többet tankolnia a gépnek, és a súlyból a csomagoknál kompenzáltak, ezért több utasnak nem érkezett meg a csomagja. De hasonló történések játszódtak le egy másik nagy fapados légitársaság, a Ryanair tavaly nyáron a Kanári-szigetekre közlekedő járatainál: először július 15-én érkezett meg 70-80 utas csomagok nélkül Las Palmas repülőterére, és napokig így is nyaraltak ott, majd egy héttel később is megismétlődött ugyanez.