A Talentis Group Zrt. megvásárolta Kővári Ágnes 30 százalékos tulajdoni részesedését a Magyar Sportmárka Zrt.-ben – tudta meg a Magyar Idők. Az ügylet a felek kölcsönös megállapodása alapján történt, az adásvétellel az eddig többségi tulajdonos Talentis Group Zrt. lett a zártkörűen működő részvénytársaság kizárólagos tulajdonosa.
A jövőben vezérigazgatóként Bendik Bernadett felel a sportruházati márka piaci működéséért, míg Kővári tanácsadóként segíti a társaság kereskedelmi és értékesítési tevékenységét.
A kormánypárti napilap a tulajdonosváltást „a csapatok, szövetségek, sportolók hatékonyabb kiszolgálásával”, továbbá Kővári Ágnesnek a Magyar Paralimpiai Bizottságban, illetve a FODISZ Versenysport Szövetségben ellátott feladataival magyarázza – de a döntésben szerepet kaphatott az is, hogya Kővári vezetésével induló céget már a start pillanatától botrányok és furcsaságok jellemezték.
Azt a Népszava derítette ki, hogy a nemzetinek mondott márka termékeinek csak ötöde készül itthon, a mezek alapanyaga zömében kínai, török gyártmány – és éles helyzetben – könnyen szakad. Az épp csak szárnyait bontogató cég ennek ellenére óriási közmédia-támogatást kapott, amiből szintén kisebb botrány lett, hiszen a 80 milliárdos állami támogatással kisámfázott köztévé egy barterszerződés keretében reklámozza a márkát; sőt, bemondójuk is 2rule-kitűzőt viselt egy sportműsorban – anélkül, hogy a termékmegjelenítésről tájékoztatták volna a nézőket.
Az sem dobott nagyot a 2rule imázsán, hogy a név és logó is jócskán emlékeztet már korábban bejegyzett márkákra.
A nemzeti sportbrandnek jelenleg nincs hivatalosan feltüntetett Facebook-oldala, csak egy arra hasonlító profilt találtunk, saját honlapjukon pedig a legtöbb felület nem kattintható – a „mezek” és „melegítők” menüpont sem él még, így pedig nehéz eldönteni, hogy az online vásárlók milyen terméket rendelhetnek meg a társaságtól.