A portál beszámolója szerint rendőrségi feljelentés kellett ahhoz, hogy végül megküldje az Átlátszónak az állami tulajdonú Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt., hogy hol és mennyiért hirdetett 2010 és 2016 között. A jogerős bírósági ítélet nyomán kiadott adatok szerint ebben az időszakban az ATV-nél, az ECHO TV-nél, és a Magyar Időknél költötték el a legtöbb reklámpénzt, és további Fidesz-közeli médiavállalkozások is részesedtek a tortából.
(Az Átlátszó 2013 dolgozott azon, hogy az adófizető polgárok megtudhassák: mennyiért reklámozzák az Erzsébet-utalványokat. A munkát idén februárban koronázta (majdnem) siker, ám a jogerős pernyerés után sem kapták meg az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt-től (EUF) az adatokat, ezért büntetőfeljelentést tettek a cég ellen a rendőrségen.)
A végül célba érkező információk szerint hat év alatt legalább nettó 6,2 milliárd forintot költöttek az utalványok reklámozására.
A teljes cikk, illetve a hatalmas összeg médiumokénti eloszlása itt olvasható/látható.