A legdrágább a "sorosozás" volt, amire 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának reklámozására, bő 355 millió egy parlamenti határozat hirdetésére, és 676 millió kampányolásra a kormány eredményeivel, tudta meg a portál. A közérdekű adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda.
Összesítést is közzétett az Átlátszó arról, hogy pontosan merre vándoroltak a pénzek. Ebből - a Kabinetiroda rossz minőségű adatszolgáltatása miatt - sajnos hiányzik a Stop Soros kampány online része, ami 404,7 millió forintba került az adófizetőknek.
Tavaly összesen 12 milliárd forintot költött a kormány a különböző "sorosozó" hirdetésekre, vagyis az első és második nemzeti konzultáció reklámozására és “eredménykommunikációjára”. A 2017-es összegből 4 milliárd forint került Mészáros Lőrinc médiacégeihez.