A weboldalon a következő üzenet fogadja a reménybeli vásárlót:
BKK informatikai infrastruktúráját továbbra is sorozatos támadások érik, ezért az online értékesítési rendszer által nyújtott szolgáltatások folyamatos elérhetősége átmenetileg nem biztosítható. A BKK online shopban már megvásárolt termékek továbbra is érvényesek, utazásra jogosítanak, az online felületen korábban megvásárolt jegyek és bérletek elektronikus ellenőrzése zavartalanul üzemel. Regisztrációval, számlával kapcsolatos ügyintézés érdekében, kérjük, fáradjon be a BKK Központi Ügyfélszolgálatára. A felmerült műszaki problémákból fakadó kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!
A témában megjelent cikkekben tévesen állítják, hogy a BKK online értékesítési rendszerét folyamatos támadások érik - írja közleményében a közlekedési társaság.
"Ezzel szemben az igazság, hogy 2017 nyarán a BKK felfüggesztette az online értékesítési rendszer működését, így azt nem érhetik informatikai támadások. Ahogy az a BKK aloldalán szerepel, a BKK teljes informatikai rendszerét érik támadások, azonban ezeket a szakemberek folyamatosan kezelik. A teljes informatikai rendszert ért támadásokkal kapcsolatban a BKK korábban ismeretlen tettes ellen feljelentést tett.
Egyúttal a BKK Zrt. felhívja a figyelmet arra, hogy jelenleg is folyamatban vannak olyan vizsgálatok, amelyeknek eredménye egyelőre nem ismert, és amelyek hatással lehetnek az online jegyértékesítési rendszer jövőbeli működésének kereteire. Ezért az online értékesítési rendszer újraindításának konkrét időpontjáról nem született döntés."