A vevő kétszázhúsz millió forintot fizetett Tihanyi Lajos 1908-ban készült olajképéért. A festmény kikiáltási ára 80 millió forint volt. Az 1908-as festmény kép egyik oldala a párizsi Pont St. Michelt, a másik pedig Ádámot és Évát ábrázolja. Tihanyi Lajos művét jutalékkal együtt 264 millió forintért vásárolta meg az Ernst Galéria, a kép az Ernst Wastl és Eleni Korani által gondozott műgyűjtemények egyikébe kerülhet.
A 200 millió forintos határ közelébe eddig csak Csontváry Kosztka Tivadar és Munkácsy Mihály alkotásai kerültek. Tihanyi Lajosnak ebből a korszakból származó művei a magyar fauve festészeti irányzat kiemelkedő alkotásai, amelyek mind magyar, mind nemzetközi szempontból is fontos elemei az egyetemes művészeti kánonnak.
A Virág Judit Galéria tájékoztatása szerint a 223 műtárgyat felvonultató téli árverés másik, kiemelkedő áron elkelt műve Csontváry Kosztka Tivadar Olasz halász című festménye volt. A művész taorminai tartózkodása alatt festett képére a licitálás a magyar árverések történetében rekordnak számító 100 millió forintos kikiáltási árról indult, és a mű végül 140 millió forintért cserélt gazdát.
Kemény harc bontakozott ki Aba-Novák Vilmos nagy méretű, Kikötő című művéért is: a képet végül jóval a 80 milliós becsérték felett, 120 millió forintnál ütötték le. A festő Nyári kocsma című alkotása a 7 és fél millió forintos kikiáltási ár után 28 millió forintért vásárolták meg. Vaszary János aprólékosan kidolgozott Pünkösdi rózsákért című virágcsendéletét a 24 millió forintos kikiáltási ár csaknem háromszorosáért, 71 millió forintért vették meg. Berény Róbert Piros ruhás nő zöld szobában (Reggeli) című alkotása Breuer Etát, a festő feleségét, múzsáját ábrázolja. A festmény 55 millió forintért cserélt gazdát.
A remekművek árverésén rekordnak számító, 1,179 milliárd forintos összleütési értéket értek el.