A dolgozóknak nem kell ezután egynapos betegséget szimulálniuk vagy beteg hangon betelefonálniuk, hogy kimentsék magukat – indokoltak a cégnél. Az újítás nem teljesen önzetlen gesztus a Dice részéről, ugyanis a zenei szektorban működnek: koncertjegyeket árulnak egy mobiltelefonos applikáción keresztül. Ezzel is szeretnék bátorítani az alkalmazottakat, hogy ismerjék a zenéket, amivel foglalkoznak, sőt akár új megbízásokat is hozzanak a cégnek.
“A legnagyobb megbízásaink közül több is egy-egy koncert után jött össze. Bízunk egymásban, és az akarjuk, hogy az emberek őszintén elmondhassák, ha elmentek egy koncertre és az elhúzódott” – mutatott rá a cég alapítója, Phil Hutcheon az AFP francia hírügynökségnek. A munkaadó nagylelkűsége természetesen nem korlátlan, egy évben négyszer élhetnek a lehetőséggel a dolgozók.