Elég a női testet szexuális tárgyként ábrázoló hirdetésekből! A Párbeszéd az egyenlő bánásmódról szóló törvény és a médiatörvény módosítását javasolja annak érdekében, hogy a hazai reklámokban a szexizmus ne kaphasson teret, továbbá a szabályozás az órásplakátokra is kiterjedjen. Számos országban az emberi méltóság megsértésének tekintik, ha a női testet, mint szexuális tárgyat alkalmazzák a hirdetésekben. Ez egyrészt a hirdetésben szereplő személy számára sértő és megalázó, ráadásul a termék szempontjából semmi relavanciája, hiszen kizárólag a figyelemfelkeltést szolgálja. Magyarországon nemhogy az ilyen reklámozás megengedett, de az is megtörténhet, hogy egy állami, Széchenyi hitelből támogatott online társkereső szolgálat "Túl sok a tandíj? A diákmunka nem fizet eleget? “ címmel hirdethet, ezzel nyíltan prostitúcióra szólítva fel a fiatalokat. Hol vannak a kormány erkölcsőrei: Harrach és Semjén ilyenkor?
A Párbeszéd egyenlő esélyeket és bánásmódot hirdet mindenkinek, kivétel nélkül, ezért tartja fontosnak a széles rétegeket elérő reklámozás emberi méltóságot védelmező szabályozását. A párt módosító javaslata szerint a jövőben jogszabályba ütközne az a hirdetés, amely súlyosan szexista megvilágításba helyezi a megjelenített személyt, illetve akkor, ha a reklámon szereplő személy testének megjelenítése semmilyen módon nem kapcsolódik a hirdetett termékhez. Ezenkívül a párt egy országggyűlési határozati javaslatot is benyújt a kormánynak annak érdekében, hogy ez a szabályozás az óriásplakátokra vonatkozó rendeletekben is szerepeljen.