Publicisztika;MVM;Imázskampány;

- Saját jó hírét keltette az MVM

Háromszáz millió forintot költött az állami Magyar Villamos Művek Zrt. (MVM Zrt.) 2016-ban imázskampányára. A monopolhelyzetben lévő, tehát versenytársakkal nem rendelkező állami cég több százmillió forintért hirdette új arculatát a Fidesz-közeli médiában - írta az Index. A költekezés nem volt hiába való, mert a kampány eredményeként a vállalat közlése szerint, a tavalyi évhez képest többen tudták beazonosítani a céget már az MVM mozaikszó alapján is -válaszolta a cég a portál kérdésére. Ezen kívül a 2016-os felméréshez képest idén közel kétszer annyi válaszadó jelezte, hogy ismer, és meg tud nevezni olyan társadalmi ügyet, amit az MVM támogat. Ez a cég szerint jól mutatja, hogy az imázskampány melletti kommunikációs tevékenység célravezető volt, tudatosította a lakosságban a vállalat tevékenységét, feladatait, felelősségi köreit, tagvállalatait, célkitűzéseit és eredményeit. A válaszadóknak az új logó is tetszett. Nagy kérdés, hogy a Fidesz szatellit "civilszervezetének" tartott CÖF-nek titokban adott 500 millió forint híre javított-e az MVM imázsán.

A Miniszterelnökség valóban beindította a „panelbontással” kapcsolatos háttértárgyalásokat. Hosszú vizsgálódásokról döntöttek, aminek nyomán – az érdekképviselők nem cáfolt emlékei szerint – a nagyarányú panelbontás máris lekerült a napirendről.