BKK;T-Systems;online jegyvásárlás;

Elektronikus ellenőrzés. MTI Fotó: Balogh Zoltán

- BKK-botrány - Bocsánatot kért a T-Systems vezérigazgatója

Szombat késő délután a vállalat Facebook oldalán-kért bocsánatot a gyenge lábakon álló e-jegyrendszerért és a rendszer egyik hibáját felfedő fiatal meghurcoltatásáért a T-Systems Magyarország vezérigazgatója - írja a hvg.hu.

Kaszás Zoltán azt írja: mindenekelőtt mindenkitől szeretne bocsánatot kérni, mint a T-Systems Magyarország vezérigazgatója. “Talán fontos lett volna előbb megszólalnom, de az adott ügy kapcsán nagyon sok körülmény került elő és szerettem volna tisztább képet kapni, egyértelműbben látni.”

A vezető szerint a megrendelő BKK-val közösen, a T-Systems munkatársainak “komoly erőfeszítései mellett” jött létre az online értékesítési rendszer. Ugyanakkor beismerte: Vitathatatlan, hogy a rendszer bizonyos komponenseinél már léteznek fejlettebb, korszerűbb megoldások. A vezérigazgató ígérete szerint maximálisan együttműködnek majd a Tarlós István által indított vizsgálatban.

Kaszás Zoltán ezután a rendszer egyik gyengeségét feltáró fiatal esetéről szól, amely személy szerint őt is megérinti. A vezérigazgató úgy látja, hogy az adott körülmények között nem volt számára más lehetőség, mint megtenni a feljelentést, ugyanis “a fiatalember nem felénk jelzett”.

“A T-Systems Magyarország vezetőjeként, amennyiben bebizonyosodik etikus magatartása, szeretném felajánlani a jövőbeni együttműködés lehetőségét számára, ha ő erre nyitott” – írja Kaszás Zoltán hosszú órákkal azután, hogy ezt a Green Fox Academy már megtette.

Ismét zavartalan a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) online értékesítési rendszerének működése, az elektronikus ellenőrzés újra működik - tájékoztatta a cég szombaton délután az MTI-t.