Az áruház alapterületét 800 négyzetméterrel növelték meg, így most 3000 négyzetméteres. Közölték azt is, hogy ebben az évben már megújult a szombathelyi áruházuk, több mint 300 ezer eurós fejlesztéssel.
Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezetője szerint a személytelen online rendelés mellett egyre többen igénylik vásárláskor a személyre szóló tanácsokat és a ruhák, eszközök kipróbálását. A tanácsadó típusú értékesítés azért is egyre fontosabb, mert olyan újabb rétegek is a mozgás, a sport irányába fordulnak, akiknek ezen a téren korábban semmilyen tapasztalatuk nem volt. A gyerekeket is így lehet közelebb hozni a sporthoz, eltérítve őket a videojátékok világától, miközben egyre erősebb nemzetközi trend, hogy az 50+-os generáció is – elsősorban egészségmegőrzési céllal – a testmozgás felé fordul, amelyhez a személyes igényeknek megfelelő eszközökre van szüksége.
A közlemény szerint a tavaly 6,36 milliárd forint forgalmat elért Intersportnak 14 áruháza van Magyarországon, idén további áruházak felújítását tervezik.