Andy Vajna;rádiós piac;

Fotó: Molnár Ádám

- Vajna uralná a rádiós piacot

A rádiósok attól tartanak, hogy a kormányközeli médiabirodalom még a 2018-as választás előtt be akarja darálni a helyi adókat is, hiszen ez az egyetlen terület a médiában, ahol még nincs megkérdőjelezhetetlen fideszes fölény - írta a 444.

A portál szerint nagy múltú vidéki rádiók bukhatják el régi, bejáratott frekvenciájukat, és a semmiből előlépő, rádiózásban járatlan, Fidesz-közeli cégek indulnak ellenük. A Médiatanács mondvacsinált indokok miatt dobja vissza a régi rádiók pályázatait. Az új cégeket a szakma nagy része Andy Vajna strómanjainak tartja, a céljuk pedig annyi, hogy hálózatba kapcsolják a kormánybiztos Rádió 1-ének műsorát minél több településen. Ugyanis a 2018-as választási kampányra a fideszesek már mindenképp országos elérésű kereskedelmi rádióval akarnak ráfordulni. Az állam eddig is viszonylag könnyen helyezett el hirdetést ezekben a rádiókban.

A 2018-as választások alapvetően új irányt szabhatnak Magyarországnak, mivel az emberek többsége ma úgy gondolja, "nincs elég perspektíva ebben az országban" - jelentette ki a Demokratikus Koalíció (DK) elnöke kedden Kecskeméten.