MNB;bankjegycsere;plakátkampány;New Land Media Reklám;

A "Ha Magyarországra jössz" szlogenű kampány egyik gyártója a nyertes FOTÓ: Tóth Gergő/Népszava

- Kitalálja, melyik cég reklámozza a bankjegycserét?

A New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. nyerte meg a Magyar Nemzeti Bank új közbeszerzését, amelynek keretében a cégnek a bankjegycsere program kampányát kell kidolgoznia, valamint egy pénzügyi tudatosság növelését célzó programnak is megkapták a kommunikációs feladatait, az összeget nem ismertették - írta az Mfor.hu. 

Balásy Gyula vállalata egyébként részt vett a 2015-ös "Ha Magyarországra jössz..." szlogenű kampányban is. A New Land most nyílt tenderen győzött, négy ajánlattevő pályázott a feladatra, és érdekesség, hogy köztük volt Rogán Antal miniszter pasaparki szomszédja, Csetényi Csaba Network 360 Reklámügynökség Kft. és Affiliate Network Kft. konzorciuma is. Balásy cége legutóbb tavaly decemberben ünnepelhetett, akkor a "Nemzeti Tengelysúly- és kapcsolódó ellenőrzéseket támogató hálózat kialakítása" elnevezésű projekt kommunikációs és ügynökségi feladatait nyerte el, 400 millióért.

Gyorsított eljárásban állították bíróság elé az olimpiaellenes népszavazási kampány egyik aláírásgyűjtőjét lefejelő férfit, a vádlottat 250 óra közérdekű munkára és 50 ezer forint pénzbüntetésre ítélte a bíróság első fokon - közölte Ibolya Tibor fővárosi főügyész pénteken.