elmarad;Torkos Csütörtök;Magyar Turisztikai Ügynökség;

- Idén nem lesz csütörtöki torkoskodás

Egy sikeres rendezvénnyel kevesebb lesz idén. A Magyar Turisztikai Ügynökség - úgy tűnik -, nem lát fantáziát a Torkos Csütörtökben, ezért nem finanszírozza az ezzel kapcsolatos reklámkampányt és tájékoztató honlapot.

Az éttermekben 50 százalékos árkedvezményt kínáló torkos csütörtök célja a magyar gasztronómia és vendéglátás népszerűsítése volt. A vendéglátósok szakmai szervezete szerint közös marketing nélkül nincs értelme belevágni az akcióba. Hátráltatja a torkoskodók napjának megrendezését a szigorodó szabályok is, például az online-pénztárgépek bevezetése. Emiatt évről évre kevesebb vendéglő szállt be az akcióba, pedig vendég volt, és lenne bőven.

A fekete kontinensen üzletelni, utazni nem csak lehetséges, de érdemes is: az 1,2 milliárd lakosú, 54 országot magába foglaló földrész a turisztikai és a kereskedelmi lehetőségek kiapadhatatlan tárháza. Ez ki is fog derülni március első hétvégéjén a Hungexpo területén, a HTCC Afrika Expón, ahol 24 kiállító és 17 afrikai ország várja majd az érdeklődőket március 2. és 5. között.