Ha túltesszük magunkat azon, hogy mind a szövegezés, mind a tipográfia ( belbecs és külcsín) annyira geil, hogy pusztán a nézése cukorbetegséget okozhat, még mindig ott a másik dolog, hogy ez az egész mennyire szánalmasan kínos. Pedig az árát azért megkérik, a szerelmespárok ehhez a páratlan élményhez Felcsúton 9000 forintért juthatnak hozzá.
De kinek ne érné meg költségekbe vernie magát, hogy előételnek "tavaszi szerelmet", főétkezésként "erdei kalandot", majd mindezt megkoronázva desszertnek "érzéki csábítást" egyen. Hogy a még a felcsúti kisvasúton elfogyasztandó eperről és pezsgőről ne is beszéljünk.
És tényleg ne beszéljünk. Beszéljünk inkább másról.
A héten írtuk: Állami pénzből hízik a felcsúti kisvasút. Első körben 4,8, majd később további ötmilliárd forintot fordít a kormány kisvasutakra. Több forrásból úgy hírlik, hogy a második körös fejlesztési tervekben szerepel, hogy Bicske felé is bővítik a felcsúti kisvasutat. Nem európai uniós, hanem hazai költségvetési forrásból bővíthetik Bicske felé a felcsúti kisvasutat - értesült több, szakmai forrásból a Népszava.
Azt pedig még tavaly decemberben írtuk meg, - Jávor Benedek, a Párbeszéd politikusa posztja alapján - hogy az őszi hétköznapokon alig van utasa a felcsúti vasútnak . Októberben hat olyan nap is volt, amikor a 800 millió forintból (benne 600 millió forint uniós támogatásból) épült szerelvénynek konkrétan egyetlen utasa sem volt.