A GVH szerint az SCB Trade Kft. 2013 júniusa és 2015 szeptembere között közzétett egyes reklámjaiban több olyan állítás jelent meg - például a termék egészségre gyakorolt kedvező hatásaival kapcsolatban, elsősorban a testsúlycsökkentésre vonatkozóan -, amelyekből nem derült ki, hogy az adott tulajdonság pontosan melyik összetevő hatásának köszönhető. A cég továbbá bizonyítatlanul tette közzé a Belly-Fit összetevőjéről a mennyiségi adatokat, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) ugyanis elvégezte a szükséges méréseket, és nem találta megfelelőnek a baktériumszámra vonatkozó értékelést ("Bifidobacterium longum, Lactobacillus acidophilus 10 milliárd/nap").
A szakhatóság enyhítő körülményként értékelte, hogy a cég haladéktalanul felhagyott a termék forgalmazásával, amikor megismerte az NFH laborvizsgálatának eredményét, az utolsó darabig visszavonta a terméket a magyar piacról, és viszonteladó partnereit kártalanította azzal, hogy visszavásárolta tőlük a terméket 2015 szeptemberében és októberében.