Az érintett automaták túlnyomó többségénél a fűtés nem működik megfelelően, ezért az üzemeltető 2017. január 9-én (hétfőn) megnövelt létszámmal a fűtőegységek javításával biztosítja a nyomtatók működését. A javításhoz szükséges tartalékalkatrészek rendelkezésre állnak, így, mivel egy automata esetében körülbelül fél-egy órát vesz igénybe a művelet, a hibák kijavítására várhatóan még hétfőn, a nap végéig sor kerül. A kialakult helyzet miatt elnézést kérünk, és köszönjük ügyfeleink türelmét. Panaszaikkal az Ügyfélközpontokban várjuk ügyfeleinket, illetve az ügyfélszolgálatra telefonálók hibabejelentéseit a BKK munkatársai minden esetben rögzítik, a hibák kijavítását az üzemeltető soron kívül kezeli- írja a közlemény.
Szubjektív adalék:
A Népszava munkatársa, miután egy nap múlva lejár a bérlete, vasárnap a fagyos hidegben rótta az utcákat, hogy valamelyik automatában rendes és törvénytisztelő állampolgárként megvásárolja a következő időszakra szóló, utazásra jogosító kis dokumentumot. Nem járt sikerrel, a felkeresett mintegy öt szerkezet közül egy sem működött. Ma kora reggel említett munkatárs a még éppen érvényes bérlet birtokában felszállt a kisföldalattira, majd a Széchenyi fürdő megállónál megpillantva egy emberi erővel működtetett, és nyitva lévő pénztárat - noha úticéljától még igen messze volt - szívében boldog reménnyel kiszállt a szerelvényből.
Ám csalatkoznia kellett.
A kedves és udvarias BKK munkatárs ugyanis közölte, hogy kizárólag jegyet tud adni. De miért?- bukott ki a kérdés a Népszava munkatársából, ha már egyszer ebben a kora reggeli, szinte hajnali órában itt ül, és ha már egyszer az automaták nem működnek, akkor miért nem kapható magánál bérlet?
A válasz csak továbbra is kedves, sőt együttérző vállvonogatás volt. Mint kiderült a BKK kora hajnalban felkelő és munkába induló munkatársának eszközei között nincs bérletnyomtató, de bankkártya-elfogadó kütyü sem. Hát így.