A magyar énekes, előadóművész a kanadai sztár számos dalát dolgozta fel az elmúlt évtizedekben fivére, Sztevanovity Dusán magyarításában, közöttük van a Volt egy tánc (Take This Waltz), a Záróra (Closing Time) vagy a Míg a szív lejár (Dance Me to the End of Love). A Volt egy tánc talán a legismertebb magyar Cohen-feldolgozás.
"Amikor a Volt egy tánc 25 évvel ezelőtt megszületett, az eredeti dal, sőt maga Cohen sem számított még igazán ismertnek Magyarországon. Cohen pályafutása több stációban teljesedett ki, hiszen először szülőhazájában, Kanadában lett népszerű, majd Európában korábban futott be, mint az Egyesült Államokban" - idézte fel Zorán.
Zorán egy másik Cohen-feldolgozása, a Záróra A Vendégek című magyar Cohen-tribute albumon jelent meg 2003-ban, ezen többek között a Kispál és a Borz, Koncz Zsuzsa és Müller Péter Sziámi előadásában is szerepeltek a kanadai szerző dalai. Mint Zorán elmondta, bár Leonard Cohen hangi adottságait ritkán dicsérték, rendkívül egyedi, bárki közül felismerhető mély hangja volt. "Zenélt a hangja, abban a mélységben szépen énekelt, még ha ezt gyakran recitativós, beszélős előadásmóddal is váltogatta".
Zorán kitért arra, hogy a jövőben is repertoáron tartja Cohen-feldolgozásait, amelyek a közönség által a legjobban fogadott dalai közé tartoznak. "Attitűdje alapján, életrajzát elolvasva emberileg is közel éreztem magamhoz őt. Noha persze soha nem találkoztunk, több koncertjét láttam, először Bécsben, és jó érzés volt látnom, hogy majdnem ugyanolyan felállású zenekarral, női vokalistákkal a mély férfi hang mellett játszott, mint én. Az általa képviselt ülős, mesélős, de kicsit mégis populárisnak mondható motívumokkal teletűzdelt előadásmód az én világom is" - tette hozzá Zorán az MTI-nek.