A lízingszerződést 2016 szeptemberében 72 hónapra kötötték, és a szervezet havi százezer forintot fizet a kocsiért. Balogh elismerte a lízing tényét; szerinte az Audi beszerzését a korábbi hivatali gépjármű rossz műszaki állapota és „közlekedésbiztonsági szempontok” tették szükségessé. A lap által megkérdezett ORÖ-képviselők szerint viszont közgyűlési döntés kellett volna az autóbeszerzéshez, főleg akkor, amikor épp vissza kéne fizetniük 1,6 milliárd forintot az Emberi Erőforrások Minisztériumának (Emmi). A temérdek pénzt a Farkas Flórián miniszterelnöki biztos által irányított Híd a munka világába programra kapták. Azonban szabálytalanul és átláthatatlanul költötték el, az ügyben a NAV is tömeges kihallgatásokat tervez.
Az Emmi meglehetősen enyhe feltételeket szabott a tartozás törlesztésére: a májusban kötött megállapodás alapján a törlesztés első 11 hónapjában mindössze a teljes tartozás alig több mint 3 százalékát, összesen 55 millió forintot kell megfizetnie az ORÖ-nek. A tizenkettedik hónapban pedig a fennmaradó több mint másfél milliárd forintot egy összegben kell törleszteni, amire aligha van esély. Ennek ellenére a kormány nem nagyon szorgalmazza csődbiztos kinevezését. Az ORÖ az Albacompnak is tartozik; a héten zajlott annak a bírósági pernek a második tárgyalása, amellyel az informatikai cég a hátrányos helyzetű fiatalok számára rendelt 4500 táblagép 70 milliós forintos árát akarja behajtani a cigány érdekképviseleten.
Hónapokon át próbáltuk feltenni kérdéseinket Farkas Flóriánnak, hogy tisztázhassa számos balhés ügyét a közvéleménnyel. Lázár János Miniszterelnökséget vezető minisztertől és tárcájától is rengeteg ígéretet kaptunk, hogy összehozzák a találkozót. A Népszava - amint Lázár tanácsolta – az Emmitől kezdve a Miniszterelnökségen át, sőt még a Fidesz-frakciónál is érdeklődött, de csupán sokatmondó hallgatást kaptunk válaszul. Azóta már elegünk lett a hazudozásból, nem keressük tovább a miniszterelnök szolnoki jó barátját.