A lízingszerződést 72 hónapos futamidővel kötötték, a havi lízingdíjat pedig csaknem százezer forintban határozták meg, vagyis majdnem hétmillió forintot fizet az autóért a kisebbségi önkormányzat. Balogh János szerint a korábbi hivatali gépjármű rossz műszaki állapotban volt már, ezért szereztek be helyette újat.
A döntéssel nem egyöntetűen ért egyet az ORÖ, a képviselők szerint ugyanis össze kellett volna hívni a közgyűlést az autóbeszerzésről. Nem véletlenül, hiszen ahogy lapunk is megírta, a szervezet úszik az adósságban, mióta a botrányoktól hangos Híd a munka világába program miatt összesen 1,6 milliárd forintot kell visszafizetniük - részletekben - az Emberi Erőforrások Minisztériumának. Ez az éves költségvetésének körülbelül a négyszerese, így aligha tudják majd kifizetni a tizenkettedik hónapban a több mint másfél milliárd forintot. Az ügyben egyébként az adóhivatal is nyomoz - tömegesen hallgatják ki azokat, akik 2014 áprilisa és 2015 augusztusa között pénzt kaptak a szervezettől, az OLAF a volt elnököt, Hegedüs Istvánt is kihallgatta.
Arra, hogy a képviselők nem értettek egyet a döntésben, Balogh már nem reagált a lapnak, hiába keresték.