A főpolgármester javaslata szerint a beruházás 140 milliárdos költsége felére csökkenhet, és a határidő is tartható marad – értesült a Magyar Nemzet. A lap információi szerint több, a felújításra meghirdetett pályázatra az eredetileg tervezettnél drágább ajánlatokat kapott a főváros. A NFM azonban már korábban közölte, hogy egy nem növeli meg a rendelkezésre álló keretet. A spórolás pedig úgy lehetséges, ha 19 lepusztult, a hetvenes-nyolcvanas évek hangulatát árasztó, elhanyagolt állomás felújítása elmarad.
A fideszes politikusok nem először mutatják ki, hogy lenézik és megvetik a közösségi közlekedés használóit, és különösen az M3-as utasait. Amennyiben Tarlós Istvánban a legkevesebb tisztesség is van, a felújítás megfelezéséről szóló előterjesztéshez mellékelni fogja a lemondását is.
A Magyar Nemzet városházi forrásokra hivatkozva arról számol be, hogy Tarlós István arra fog javaslatot tenni a Fővárosi Közgyűlésnek, hogy a metrófelújítást felezzék meg, csak a síneket és a biztonsági berendezéseket cseréljék le, 19 lepusztult állomáshoz pedig ne nyúljanak hozzá. Indoklásként azt hoznák fel, hogy a kivitelezői ajánlatok meghaladják az előre becsült árakat.
Meglepő érv egy ez olyan kormánytól, amelyik ész nélkül szórja a pénzt ürességtől kongó futballstadionokra, a senki által nem nézett közmédiára, propagandakampányokra, olimpiai pályázatra vagy éppen Orbán Viktor és több minisztérium budai várba költöztetésére.
Csak az utóbbi bőven elegendő forrást jelentene a növekvő költségekre.A fideszes politikusok nem először mutatják ki, hogy lenézik és megvetik a közösségi közlekedés használóit, és különösen az M3-as utasait.
Együtt - a Korszakváltók Pártja