"Miért szégyellnénk, hogy a hazánknak is dolgozunk? Nézze meg, milyen hatékonyak az állampapír- vagy a turizmuskampányaink – büszkék is vagyunk rá, de nem tagadom, jó üzlet is." – kommentálta Csetényi, hogy az elmúlt bő egy évben 12,5 milliárd forintot nyert cége az államtól kommunikációs feladatokra. Szerinte az állam ma a legnagyobb szereplő a kommunikációs piacon, ők pedig már 2003 óta dolgoznak állami projekteken is. Rogán szomszédja leszögezte, hogy minden tenderük fent van a honlapukon, de egyébként is van egy erkölcsi mércéje, miszerint: "a fontos projektek előtt megkérdezem magamtól: az apám és a fiam mit szólna hozzá?” Hát, ez jó kérdés...
Csetényi arról is beszélt a HVG-nek, hogy hiába kötik őt össze a szomszédságában lakó Rogán Antallal, ők költöztek be az elsők közt a Pasa Parkba, így a kabinetminiszter, és a többi híres szomszédja is később jött oda, mint ő. Viszont amióta az újságok a szomszédságról cikkeznek, felmerült benne, hogy jobb lenne elköltözni, de szereti azt a lakást, így inkább maradt.
Lapunk már sokszor írt a sikeres szomszéd üzleteiről, korábban például mintegy 6 milliárd forintot lapátolt össze a Miniszterelnökségtől nyert megbízásokkal. A kancellária ugyanis bruttó 6,25 milliárd forintért a Network 360 Reklámügynökség Kft.-t és au Affiliate Network Kft.-t (mindkettő Csetényi-cég) bízta meg pr-feladatok, közvélemény- és piackutatás, s rendezvényszervezés feladatával. Korábban az is kiderült, hogy a Városliget Zrt. 40 millió forint értékben szintén a Network 360 Kft.-t találta a legalkalmasabbnak a Liget projektet népszerűsítő 16 oldalas kiadvány elkészítésére. Nem új az együttműködés, hiszen a Városliget Zrt., nettó 390 milliós és 155 milliós megbízásokat is adott a Network 360 és az Affiliate Network Kft.-knek, méghozzá a Liget projekt kommunikációs feladatainak ellátására. De Csetényi felfutása nem most kezdődött, hiszen 2014-től 2016 márciusáig az állami reklámtortából a Network 360 Kft. hasította ki a legnagyobb szeletet: 4,9 milliárd forintot.