A Media Marktban garanciális javításra leadott készülék átvételi elismervényén ez szerepel: „a készülék a leadását követő 15. napon átvehető”. A mobiltelefon garanciális javításának elkészültéről egy MPL-től (a posta futárszolgálatától) származó SMS jött este 9-kor, hogy másnap hozzák, anélkül hogy a fogadókészséget egyeztették volna. Az MPL sem telefonon, sem SMS-ben nem volt elérhető. A Media Markt szerint téves az írásos közlésük, nem vehető át náluk a készülék, kiküldik, ezt a biztosító intézi. A Cardif Biztosító Zrt. (székhely: 1033. Budapest, Kórház u. 6-12.) ügyfélszolgálata közölte, hogy ők nem illetékesek, a szerviz küldi ki a készüléket. De nem tudják eléri, mert annak nincs telefonja (sic!). A szerviz elérhetőségét nem voltak hajlandóak megadni. Leráztak azzal, hogy próbálkozzam a MPL-nél tovább. Majd amikor megkérdeztem, hogy ez milyen ügyintézés, azt válaszolták, hogy miért ezzel a biztosítóval kötöttem szerződést. Valamit tudhat az ügyintéző, ha így vélekedik saját cégéről… Még eddig nem sikerült elérni az MPL-t. Panaszomat lediktáltam a Cardif Zrt.-nél, majd 30 napon belül válaszolnak… Tanulság: csak hisszük hogy szolgáltatnak, mi fogyasztók vagyunk kiszolgáltatva! (A Média Markt átvételi-elismervény száma: H301-131670; Kárszám: 68936)