Robert Redeleanu továbbra is Bukarestben marad és mindkét országban ellátja a cégvezetői feladatokat. Az új vezérigazgató 2013-ban csatlakozott a UPC Romániához, több mint 15 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött, amelyet hazájában és külföldi FMCG cégeknél szerzett, vezető marketing, menedzsment és értékesítési pozíciókban.
Magnus Ternsjö az október 1-jéig hátralévő időszakban még a helyén marad, és segíti a menedzsmentet a feladatok átadásában. A vezérigazgató-váltással párhuzamosan Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki.
A UPC a Liberty Global leányvállalata, Magyarországon 1998 óta van jelen. A UPC Magyarország árbevétele 4,7 százalékkal nőtt a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, előfizetéseinek száma pedig 23 ezerrel, 1 millió 865 ezerre emelkedett. A nyilvánosan elérhető adatok szerint a UPC Magyarország 2015-ben 61,833 milliárd forint értékesítési árbevételt ért el az egy évvel korábbi 58,890 milliárd forint után. A cég adózott eredménye tavaly 12,161 milliárd forint veszteség volt az egy évvel korábbi 8,069 milliárd forint veszteséget követően.