A lap által megkérdezett közlekedési jogász szerint előfordulhat, hogy az autósoknak mélyen a zsebükbe kell nyúlniuk majd, ha a továbbiakban is vezetni akarnak.
A szakértők egyébként azt ígérik, hogy rövidebb, egyszerűbb és letisztultabb lesz az új KRESZ. Kiderült az is, hogy az észszerűség jegyében mindenképpen változtatni akarnak a sebességhatárokon. valamint a tervek szerint nagyobb szabadságot kaphatnak majd az önkormányzatok az olyan táblák kihelyezésénél, illetve visszavonásánál, mint például a Hotel, Taxiállomás és hasonló információs jelzések. Fontos tudni, hogy még az új KRESZ életbelépése előtt változhatnak egyes várakozási és megállási szabályok, ezeket már az idén felülvizsgálják a minisztérium szakértői.
Valótlanságot híresztel a Magyar Nemzet című polgári napilap - reagált a fentekre az ORFK a police.hu-n. A közlemény szerint a cikk, valamint az azt átvevő számos médiatartalom-szolgáltató valótlanul híreszteli, hogy az ORFK szóvivője 2014-ben arról nyilatkozott, hogy a KRESZ esetleges módosítását tanfolyam végzéséhez és újabb vizsgához kötné a jogalkotó. Ilyen nyilatkozatot az ORFK szóvivője 2014-ben, 2014 előtt, és azóta sem tett - szögezi le a közlemény.
Határozottan cáfolta a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) sajtófőnöke azt a sajtóértesülést, miszerint újra kellene vizsgáznia minden járművezetőnek.
Kiss Anita a javaslatok között említette, hogy a környezetkímélő elektromos autók elterjedését segítenék, ezek a járművek behajthatnának a buszsávba, a környezetvédelmi övezet tábla rájuk nem vonatkozna. Az autópályán és autóúton torlódás esetén mindenkinek használnia kellene az elakadásra figyelmeztető lámpajelzést.