Tickething;e-belépőjegyek;online piactér;

- Tickething: belépőjegy az utolsó pillanatban

Idén március végén indult a Tickething nevű magyar startup, mely a feleslegessé vált koncert-, fesztivál és egyéb esemény belépőjegyek adás-vételére kínál online piacteret. A hazánkban hiánypótló szolgáltatás a nyár egyik legnagyobb durranása lehet.

Alig több mint két hónap alatt már több száz regisztrált felhasználó vette igénybe a Tickething jegy újraértékesítő platformját. A gyorsan jött népszerűség nem véletlen: kivel ne fordult volna elő, hogy egy-egy koncertre, fesztiválra az utolsó pillanatban szeretett volna jegyet venni, vagy fordítva: feleslegessé vált belépőjét eladni. Eddig erre szervezetlen keretek között jórészt a közösségi média volt a kézenfekvő eszköz, ami az esetleges visszaélések kiküszöbölésére nem jelentett megoldást.

A Drukka Startup Stúdió „cégnöveldéjében” induló Tickething ezen a téren hoz óriási újítást: az online felületen bárki biztonságosan, ellenőrzött módon adhat el és vásárolhat magánszemélytől elektronikus belépőjegyet bármilyen eseményre, legyen az koncert, színház, fesztivál vagy akár sportesemény.

Bár világszerte, főleg tőlünk nyugatra már több hasonló szolgáltatás is sikerrel működik – Ticketbis, Seatwish, Viagogo – Magyarországon ezek a cégek nincsenek jelen, és a közép-kelet-európai régióban sem túl aktívak.

A Prosperitás Tőkealap csaknem 50 millió forintot fektetett a cégbe. Az utóbbi hónapokban ez a harmadik komoly befektetés, amit egy, a Drukka Startup Stúdióból induló cég kapott.