Emlékeztetett arra, hogy 2014-ben országgyűlési képviselőként kérte ki az MNB-től a hatmilliárd forintos médiaszerződés részleteit, ezt a jegybank megtagadta, 2016-ban azonban a bíróság jogerősen az adatok kiadására kötelezte. Az ellenzéki politikus szerint a dokumentumokból kiderül, a pénz túlnyomó többsége Fidesz-közeli vállalkozásokhoz jutott. Burány Sándor közölte, az MNB azt állítja, hogy csak óriásplakátból több mint 20 ezret helyeztek ki országszerte. Ez iszonyatos mennyiség, ennyivel talán a választási kampányban sem lehet találkozni.
A szocialista politikus szerint ez akkora mennyiség, hogy azt muszáj lett volna minden magyarnak észrevennie, az utcán mindenhol a növekedési hitelprogram plakátjaiba kellett volna botlani, de szó sem volt erről. Burány Sándor azt is szóvá tette, hogy a hitelprogram reklámjaival 15 éves kor felett mindenkit megcéloztak. Magyarországon az azért nem tipikus - folytatta -, hogy 15 éves kamaszoknak olyan vállalkozásuk legyen, amely képes a hitelprogramban részt venni. Az MSZP-s képviselő azt sem nevezte tipikusnak, hogy egy vállalkozó, aki részt kíván venni a hitelprogramban, metróval utazik, miközben a Metropol nevű lapban is hirdettek. Azt mondta, a médiaszerződésről akkor született a döntés, amikor Orbán Viktor miniszterelnök és Simicska Lajos nagyvállalkozó még jó barátok voltak.