MVM Magyar Villamos Művek Zrt.;

- Szijjártó barátja kampányol az MVM-nek

A Kuna Tibor vezette Trinity Communications Kft. 300 millió forintért készítette el a Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt. új imázskampányát - írta az Index. 

Az MVM közölte, a költségek legnagyobb részét a telephelyeken és épületeken található logók és irányítótáblák, borítékok, névjegyek, levélpapírok, munkaruhák cseréje teszi ki, maga a logótervezés költsége pedig csupán 50 ezer forint volt. Mint írták, elavultnak érezték a régi logót és imázst, szerintük nem fejezte ki elég jól a vállalat szerteágazó tevékenységét, ezért döntöttek a ráncfelvarrás mellett. A Trinity vezetőjét Szijjártó Péter egy 444-nek adott interjújában közeli barátjának nevezte. A mai külgazdasági és külügyminiszter még a Fidelitasban ismerkedett össze Kunával, aki a Fidesz-frakció kabinettitkára is volt 2003 és 2008 között. A Trinity tavaly - két másik ügynökség mellett - győztesen került ki a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) 25 milliárd keretösszegű állami kommunikációs tenderén.

Szocialista politikusok azt üzenik az ügyészségnek, hassanak oda, hogy a Nemzeti Választási Irodánál (NVI) február 23-án történtek ügyében indított nyomozásban legyen végre előrelépés. Lukács Zoltán, az MSZP alelnöke, frakcióvezető-helyettes és Nyakó István szocialista politikus hétfőn a rendőrség Gyorskocsi utcai épülete előtt tartott sajtótájékoztatójukon azt mondták, tudni akarják nemcsak azt, hogy kik voltak az elkövetők, hanem azt is, kik a felbujtók.