Szerintem;reklám;

- (Cs)úsztatás

Nem is tudom, hová és kihez fordulhatnék jogosnak vélt panaszommal. A tömegközlekedési eszközök megállóiban elhelyezett dohányzást tiltó táblákon van egy telefonszám, ahol lehet "árulkodni" a szabályzat megszegőire. Csakhogy én most egy tévéreklám ellen emelnék kifogást, de van-e olyan hivatal, amelyik efféle panaszokkal foglalkozik? Van rá esély, hogy akad ilyen, hiszen annyiféle intézmény prosperál manapság az Orbán-kormányzatban. Elég csak a vasárnapi boltbezárások elrendelésére gondolni, máris felmerül a gyanú, hogy talán még egy „Hülye Gondolatok Minisztériuma” is munkálkodik teljes kapacitással.

Bizonyára látták már mások is azt a hirdetést, amelyben egy kellemes külsejű fiatal nő fejes ugrik a vízbe, a víz alatt elúszik egy nem ott játszó zenekar fölött, majd miután kinn van a vízből, jóízűen bekanalazza a reklámozott terméket. Én azt a következtetést vontam le mindebből, hogy csak azok élvezhetik jutalmul ezt az egészségjavító eledelt, akik fiatalok, jó alakúak, tudnak úszni a víz alatt, és szeretik, mondjuk Händel „Vízizenéjét”. Mi ez, ha nem kirekesztés? És ha valaki azzal jön nekem, hogy ez a reklám arról szól, hogy aki rendszeresen fogyassza ezt a terméket, az egy idő után úgy fog kinézni, mint a hirdetésben szereplő hölgy, és bármikor lemehet a víz alá zenét hallgatni, nos én azt lazán körbe mosolygom.