A Népszabadság több kormányzati és piaci forrásból úgy értesült, hogy a reklámadó 2014-es kivetése után a Fidesz vezetősége a tévék, rádiók, nyomtatott lapok, internetes portálok reklámfelületeit értékesítő kereskedőházak működését szabályozná testre szabott törvénnyel. Úgy tudják, a törvénytervezet megtiltaná, hogy egy médiavállalat tulajdonosa kereskedőházakat (sales house) is működtessen, azaz sem közvetlenül, sem kapcsolt vállalkozásokon keresztül nem lehetne érdekelt a reklámból származó bevételeket hozó kereskedőházakban.
A 24.hu később azonban azt írta: A Kormányzati Tájékoztatási Központ közleménye szerint a reklámfelületeket értékesítő kereskedőházakról szóló törvényjavaslatot sem a közigazgatási államtitkári értekezlet, sem a kormány nem készített elő és nem tárgyalt. Így a Népszabadságban megjelent hír alaptalan.