Csaknem hárommilliárd forintot készül elkölteni a kormány a közeljövőben „lakossági tájékoztató kampányra” – tudta meg a Népszabadság kormányzati forrásból. Több jel is arra utal, hogy részben ebből a pénzből buzdíthatnak majd a részvételre az uniós bevándorlási kvóta elutasításáról szóló népszavazás előtt.
A kormányzati kommunikációt felügyelő Miniszterelnöki Kabinetiroda megkeresésre azt válaszolta, „új tájékoztató kampányról nem született döntés”.
A lap azonban kormányzati forrásból úgy értesült, arról valóban nem döntöttek, hogyan és ki költi el a hárommilliárd forintot, de nincs is szükség újabb közbeszerzésre: a kabinetiroda felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal ugyanis tavaly augusztusban lezárta 25 milliárd forintos közbeszerzését, amelyen három konzorcium nyert: a Network (korábbi nevén: HG) 360 Reklámügynökség Kft., a Trinity-Sprint Konzorcium és a Mindshare Médiaügynökség Kft. Az új és új állami kampányokért ez a három cég versenyez egymást közt.
A teljes cikket itt olvashatja.